Творчі інтерактиви і дискусії

Профорієнтація

Творчі проєкти

Ми в соцмережах

Лексика сучасної української реклами

Студентські проекти


1Жаргонізми в телерекламі
2. Метафора в рекламі
3. Офіційно-ділова лексика в рекламі
4. Дієслівна лексика в рекламі
5. Жаргон та сленг у рекламних текстах
6. Метафора в рекламних текстах
7. Метафора в сучасній українській рекламі
8. Використання засобів образності (персоніфікація, гіпербола, літота, епітет) у рекламних текстах
9. Прийоми гіперболи, метафори, порівняння в мові реклами
10. Лінгвокультурні особливості рекламної комунікації на матеріалі рекламних текстів
11. Типологія лексичних помилок у рекламних текстах
12. Лексика сучасної реклами
13. Тенденції розвитку та специфічні риси  рекламного мовлення

Керівник: Наталя Павлівна Русаченко, канд. філ. наук, доцент

50 коментарів:

  1. РЗГб-2-17
    Ковзал Вікторія
    Василюк Аліна

    Найбільше нам сподобалась інфографіка cherry-nastia "Метафора в рекламі". Вона містить багато цікавоі та нової для нас інформації. Оформлення дуже красиве і зрозуміле. На відміну від інших проектів має неповторювані приклади реклами у форматі відео.

    ВідповістиВидалити
  2. РЗГ(б)-2-17 (1 підгрупа)

    Міхель Анна

    Вразила інфографіка Бєлоглазової Поліни "Лексика сучасної реклами"! Дуже професійно виконано, наголошено на внеску реклами в сучасний український інформаційний простір. Дуже цікавою є інформація про неологізми в рекламних текстах та типологія найпоширеніших помилок. Можу відверто сказати, що дане джерело виявилося досить інтерактивним та повчальним для мене.

    ВідповістиВидалити
  3. РЗГб 1-17 (2п/г)
    Антонова Тетяна
    Сподобалось відео "Дієслівна лексики в рекламі". Підібрано багато прикладів та цікавої інформації. Гарний дизайн, нічого зайвого. Також дуже сподобалась інфографіка "Лексика сучасної реклами"(Лінгвокультурні особливості рекламної комунікації на матеріалі рекламних текстів). Ця інфографіка містить не так багато прикладів,як у відео, тому інформація легше сприймається і швидше запам'ятовується.

    ВідповістиВидалити
  4. Піддубна Анастасія (РЗГБ 1(2))
    На мою думку, найцікавішим є проект Дячук Валерії "Жаргонізми в телерекламі". Проект гарно сприймається, бо виконаний у приємній кольоровій гаммі та без зайвої інформації. Особливо мені сподобались відео, які допомогли краще зрозуміти для якої аудиторії використовуються жаргонізми, а також, як з їх допомогою підсилити емоційність у сучасній телерекламі.

    ВідповістиВидалити
  5. РЗГ(б)-2-17(2 підгрупа)
    Яковенко Марія
    Найбільше мені сподобався студентський проект "Метафора в рекламі".Студентка змогла точно передати інформацію не тільки текстом,а й цікавими картинками та відео.Мені дуже цікаво було переглянути такі відеоролики як :"Coca Cola","Milka","Kinder" тощо.

    ВідповістиВидалити
  6. РЗГб-1-17
    Заквревська Анна
    Мені найбільше сподобалася робота Дячук Валерії на тему:"Лексика сучасної української реклами.Жаргонізми в телерекламі.",оскільки кожен свій аргумент вона підтверджувала доказами,а саме-відеороликами.Все написано досить чітко та коротко.Окрім цього,мені сподобалось те,що під кожним прикладом студентка пояснює,для чого саме використаний той чи інший жаргонізм.
    Я вважаю,що її робота заслуговує на увагу!

    ВідповістиВидалити
  7. РЗГб-2-17
    Колесникова Олександра
    Найяскравим та найбільш цікавим проектом для меня є відео-робота Кобилинської Анастасії "Дієслівна лексика в рекламі". Та на мій погляд, слайди дуже швидко змінюються, що не дає змогу дочитати усю інформацію, через що доводилося зупиняти відео.

    ВідповістиВидалити
  8. РЗГ(б)-1-17(1 п/г)
    Тищук Артем
    Найбільше враження на мене справила робота "Метафора в рекламі" Чередніченко Анастасії. Мені дуже сподобалось графічне виконання та лаконічне розміщення представленої інформації. Також дуже гарно були підібрані приклади метафори в рекламі, які давали змогу наглядно зрозуміти тему роботи.
    Отже, автор підготувала дуже цікавий матеріал і змогла візуально якісно його представити.

    ВідповістиВидалити
  9. РЗГ(б) 1-17
    Іванова Юлія

    Відверто кажучи, я перейнялася роботою Дячук Валерії “ Жаргонізми в телерекламі”. На мою думку, дівчина вибрала одну із актуальних тем сучасного світу. Адже це якраз те, що ми вивчаємо на даному етапі в університеті, а також не перестаємо зустрічати подібну інформацію у соціальних мережах. Її робота є досить лаконічною, короткою та містить у собі приклади у вигляді цікавих відеороликів.
    Матеріал привернув мою увагу з першої ж секунди, з'явилося різке бажання заглибитися у суть, дізнатися, якою саме інформацією і знаннями автор хоче з нами поділитися.

    ВідповістиВидалити
  10. РЗГ(б)-1-17
    Антон Черевашко
    Яна Карпенко (РЗГ-2-2) підготувала презентацію на тему, яка здалася мені найцікавішою - "Метафора в рекламних текстах".
    У презентації гарно витримано паралель між теорією та прикладами; теорія дає чітке поняття особливостей, функцій та цілей метафори у рекламі. Приклади ж сучасні та знайомі оку.
    Дещо розчарували непідходящі шрифти та надто різноманітний дизайн слайдів, але наповнення - завжди найголовнiше.

    ВідповістиВидалити
  11. РЗГб-1-17
    Нечепоренко Анастасія
    Всі проекти досить цікаві,але найбільше мене вразила робота Дар'ї Лапань "Офіційно-ділова лексика в рекламі".
    Мене підкорила саме лаконічність цього матеріалу, немає "води", все чітко та по суті. Також с першого погляду привертає увагу оформлення даної роботи, виконана вона досить стримано, що відповідає темі .
    На мою думку, це яскравий приклад того, як потрібно робити подібні студентські проекти.

    ВідповістиВидалити
  12. Соколовська Маргарита ; РЗГ(б)-2-17 , 2-га підгрупа.
    Переглянувши усі творчі проекти студентів , я залишилася під великим враженням, адже кожна робота виконана дуже якісно і містить цікаву й корисну інформацію, але найбільше мене вразила чудова презентація під номером 10 на тему: "Лінгвокультурні особливості рекламної комунікації на матеріалі рекламних текстів". Ця робота мені сподобалась з декількох причин. По-перше, зовнішній вигляд презентації не залишає байдужим, оскільки кольори дуже спокійні й не дратують , тому роботу комфортно переглядати. По-друге, проект містить теорію, яка зрозуміла кожному, та вдалі приклади.

    ВідповістиВидалити
  13. РЗГ(б)-1-17 (1 підгрупа)
    Пушкарьова Єлизавета

    Серед переглянутих проектів найбільше вразила інфографіка «Лексика сучасної реклами», яку виконала Бєлоглазова Поліна. На мою думку, студентка якнайкраще висвітлила проблему помилок в сучасних рекламних текстах. Все досить доступно пояснюється, підібрані гарні приклади. Також робота Поліни містить актуальні матеріали щодо неологізмів, які все частіше поширюються в рекламних текстах. Особисто для мене виявилася цікавою інформація про внесок реклами в лексику української мови. Підсумовуючи, можу сказати, що робота дійсно заслуговує на увагу!

    ВідповістиВидалити
  14. Пашка:
    Курганський Павло
    Курганська Алла
    РЗГб-1-17
    (1 ПІДГРУПА)
    Усі студентські проекти дуже цікаві, та найголовніше - інформативні. Проте, найбільше нам сподобалась презентація "Тенденції розвитку та специфічні риси рекламного мовлення".
    Вона сповнена цікавою та пізнавальною інформацією, яка
    ознайомлює студентів з основними мовленнєвими тенденціями сучасної української реклами. Презентація чудово оформлена, слайди не переобтяжені інформацією, наявні конкретні приклади рекламних плакатів.
    Дана робота, з самого початку, захоплює увагу читача. І це не дивно, адже ця робота справді заслуговує на увагу.

    ВідповістиВидалити
  15. Дуже інформативні та познавальні проекти. Коли дивишься рекламу, навіть не помічаєш, яка лексика фігурує у роликах. Автори все чітко та лаконічно розповіли на прикладах, що дало мені змогу краще розібратися у цій темі. Також мені сподобалася робота, яку писала Ткаченко Катерина. Вона використала усім відомі рекламні слогани. Дякую, за отримані враження!)
    Полухіна Альона, РЗГб 1-17, 2 підгруппа

    ВідповістиВидалити
  16. Надзвичайно цікаві проекти серед яких складно обрати улюблений. Одразу видно як старанно все виконано. Автори проектів дуже постарались, за що хочеться їм подякувати. Раніше я не приділяла особливої уваги на помилки в рекламі, але тепер, напевно, буде складно це не помітити, коли вже знаєш де частіше всього вони виникають.
    Васильєва Валя РЗГб 2-17 (1 підгрупа)

    ВідповістиВидалити
  17. Переглянувши кожен проект було складно визначити, який з них найкращий!

    Кожна робота виконана на високому рівні, наповнена корисною інформацією з цікавими та добре відомими прикладами, які наочно допомагають зрозуміти про що йде мова.

    Обрати один проект було важко, але я зупинилась на другій роботі: «Метафора в рекламі».

    По-перше, надзвичайно красиве оформлення, вдале розміщення тексту та відео, слайди легко сприймаються та виглядають дуже симпатично.

    По-друге, влучні приклади з рекламою, яку бачив кожен із нас.

    По-третє, цікава, корисна та зрозуміла інформація, яка подана досить лаконічно і стосується теми. А також присутні висновки, що є надзвичайно важливим моментом у кожній презентації.

    Дякую за такі чудові роботи, наснаги і творчих звершень авторам цієї та інших проектів!

    Корф Марія РЗГ(б)1-17 2п/г

    ВідповістиВидалити
  18. Я подивилася 13 різних студентських проектів у вигляді інфографік,відео,презентацій. Всі вони інформативні та цікаві для загального розвитку. Сподобались наведені приклади художніх засобів, які використовуються в рекламі: епітети, метафори, порівняння, гіперболи, персоніфікації, літоти.
    Адже раніше я не звертала увагу на наявність їх у рекламі. Особливо вразив проект на тему: "Типологія лексичних помилок у рекламних текстах". Спочатку автор представив типи найпоширеніших лексичних помилок та підібрав приклади, щоб підтвердити їх наочно. У другій частині цього проекту представлені неологізми в рекламних текстах та приклади з правильним використанням таких новостворених термінів. Остання частина має назву "Внесок реклами в лексику української мови". Наведено чотири слова, які пов'язані з рекламною сферою та поповнюють ряди української лексики. Чесно кажучи, до цього я не знала значення цих слів. Тому для мене це була корисна інформація. Дякую всім за добре виконану роботу на загальну тему: "Лексика сучасної української реклами".
    Воробйова Валерія РЗГ-1-17 (1 підгрупа)

    ВідповістиВидалити
  19. Серед усіх проектів, найбільше сподобався перший проект "Жаргонізми в телерекламі". На мою думку, ця тема зараз є дуже актуальною у сфері реклами та серед молоді.
    Майже щодня ми дивимося рекламні ролики по телевізору, але не фіксуємо свою увагу на таких речах, як жаргонні вислови у них. Дуже добре, що авторка у своїй роботі представила і самі відеоролики, та зробила акцент на тому, для чого ж саме у них використовується жаргонна лексика.

    Перевозченко Анна, РЗГ-1-17, 1п/г

    ВідповістиВидалити
  20. Усі без виключення проекти надзвичайно хороші. У кожному можна знайти щось цікаве для себе. На мою думку такі проекти допоможуть нам, майбуинім рекламістам уникнути поммлок, що робили до нас. Тому я дякую усім авторам без виключення за роботу. Особисто мені дуже сподобалась презентація Черевко Ярослави на тему "Лексика сучасної реклами". Поросто, інформативно, доступно та красиво. Я ще раз дякую усім авторам, та бажаю успіхів та натхнення! :)

    ВідповістиВидалити
  21. Усі без виключення проекти надзвичайно хороші. У кожному можна знайти щось цікаве для себе. На мою думку такі проекти допоможуть нам, майбуинім рекламістам уникнути поммлок, що робили до нас. Тому я дякую усім авторам без виключення за роботу. Особисто мені дуже сподобалась презентація Черевко Ярослави на тему "Лексика сучасної реклами". Поросто, інформативно, доступно та красиво. Я ще раз дякую усім авторам, та бажаю успіхів та натхнення! :)

    ВідповістиВидалити
  22. Ткачук Юлія, РЗГ(б)-2-17
    "Інформативно, лаконічно та повчально", - так я можу описати всі проекти циклу "Лексика сучасної реклами". Улюбленим є відео Кобилинської Анастасії про дієслівну лексику в рекламі. Студентка досить детально описує тонкі психологічні методи, які використовують рекламісти, вживаючи дієслова. Також сподобалися презентації на тему сленгу та жаргонізмів у рекламі, вживання художніх прийомів. Повчальною була презентація про лексичні помилки. Усі студенти виклалися на всі 100%! Бажаю їм успіху надалі)

    ВідповістиВидалити
  23. Ляшенко Ольга, РЗГ(б)-1-17
    Найбільш цікавими для мене були роботи "Метафора в рекламі" Чередніченко Анастасії та "Дієслівна лексика в рекламі" Кобилянської Анастасії. Проекти - повчальні з зрозумілою та корисною інформацією. Сподобалось гармонійне та лаконічне оформлення проектів. Для майбутніх піарників та рекламістів особливо корисною буде презентація Чередніченко Анастасії, у якій можна не тільки поглибити свої знання української мови, а й прослідкувати методи впливу на споживачів. Не можна не відмітити у проекті Кобилянської Анастасії оригінальне подання інформації у форматі відео.
    Бажаю успіху, наснаги і творчих звершень у майбутніх роботах!

    ВідповістиВидалити
  24. РЗГ(б)-1-17
    Панфілова Віра
    Одразу видно, що студенти творчо підійшли до створення проектів, використали багато візуальних елементів. Це зробило інформацію більш легкою та цікавою для запам’ятовування. Кожна робота має змістовний і різносторонній матеріал.
    Серед усього переглянутого найбільше мені сподобався проект, який підготувала Бєлоглазова Поліна (Лексика сучасної реклами). Левову частку успіху даного проекту складає лаконічний дизайн, відсутність зайвих деталей, а також вибір актуальної теми. Доволі деталізовано наведено приклади рекламних помилок та правильні варіанти вживання. Чітко описано внесок реклами в українську мову.
    Також я уподобала проект, підготований Чередніченко Анастасією (Метафора в рекламі). Мою увагу привернула велика кількість візуальних прикладів. Інформацію було подано в доволі стислій, проте зрозумілій формі, без зайвого фактажу.
    Перегляд студентських проектів — це гарна можливість розширити свої знання у сфері рекламної лексики, крім того, наведена інформація знадобиться мені в обраній професії.

    ВідповістиВидалити
  25. Роговець Микита
    РЗГ(б)-1-17, 2п/г

    По-перше, що хочеться зробити після перегляду даних проектів, так це подякувати кожній студентці за пророблену роботу, відмітити старанність, лаконічність і чіткість подачі інформації, і, звичайно, відео- і фото- приклади (візуалізація!!!).
    Не можу відмітити для себе якусь найкращу роботу, всі вони по своєму потрібні і корисні для мене, це щодо інформаційного наповнення, а ось у візуальному плані найкращою для мене стала Анастасія Кобилинська з проектом "Дієслівна лексика в рекламі. Дуже гарним рішенням було розкрити тему використовуючи сервіс скайб-презентацій, виглядає цікаво і динамічно.

    ВідповістиВидалити
  26. Сокол Лідія
    РЗГ(б)-1-17, (2 підгрупа)
    Переглянувши всі проекти було складно визначити, який з них найкращий! Кожна робота виконана на високому рівні,з великою кількість цікавої інформації, а найголовніше з прикладами, які допомагають мені краще розібратися в темах.
    Наприклад, інфографіка «Лексика сучасної реклами», яку виконала Бєлоглазова Поліна. Вона за допомогою гарних прикладів, розкрила таку поширену проблему, як помилки в сучасних рекламних текстах. Все пояснюється дуже чітко і лаконічно.
    Дякую всім за чудові роботи! Усі проекти були корисні для мене, тому що дізналась багато потрібної інформації.

    ВідповістиВидалити
  27. Вдячна всім студентам, котрі вирішили взяти участь у даному проекті. Без сумнівів, інфографіка кожного учасника виглядає професійно; завдяки гарному дизайну любо читати зміст, тож з боку естетики і не причепишся.
    В цілому, робота - супер, народ гарно постарався!

    Всі проекти за темою "метафора в рекламі" в більшості повторюються. Вони цікаві та містять в собі чудові приклади, проте по сенсу вони однакові.

    Саме "Типологія лексичних помилок у рекламних текстах" (Бєлоглазова Поліна) та "Лексика сучасної реклами" (Ткаченко Катерина) були для мене найбільш інформативними. Ткаченко вдалося коротко та чітко пояснити суть майже всієї української телевізійної реклами. Бєлоглазова зробила вдалий акцент на дурних помилках в медіа та інтернет-ресурсах. Молодці!

    А наприкінці - презентація Черевко Ярослави, котра слугує чудовим підсумком майже всього проекту.
    Ще раз дякую всім учасникам! Гарно впоралися!

    РЗГ(б)-2-17, 1 підг.
    Мацапура Ольга

    ВідповістиВидалити
  28. Хочу подякувати всім студентам,які підготували ці проекти.Адже абсолютно кожен підійшов з великою відповідальністю до цього и зробив гарні,а головне інформатині роботи!Обрати кращу було досить складно.Більш за все мені сподобався проект "МЕТАФОРА В РЕКЛАМІ".Інфографіка гарно оформлена.Інформація подана влучно та зрозуміло.Порадувала наявність всім відомих реламних роликів ,що робить інформацію кращою для сприйняття.
    Сенчук Катерина,РЗГ(б)1.17(1 п/г)

    ВідповістиВидалити
  29. РЗГ(б)-2-17
    Ціпільова Анна
    Переглянувши всі роботи, найкращою, на мій погляд, є студентський проект «Метафора в рекламі" Чередніченко Анастасії. Робота є креативною та цікавою, з хорошими прикладами, корисною інформацією та гарними відео і картинками. Цікаві ролики про: «Milka», «Coca Cola» та весела реклама молока "Добриня".

    ВідповістиВидалити
  30. РЗГ(б)-1-17( 1 підгрупа).
    Більш за все з усіх переглянутих проектів мені сподобався - "Лексика сучасної реклами".
    На мою думку,виконана робота Катерини одна з найкращих.Помітно,що виконана дуже професійно.Оформлення має завжди привертати увагу,тому ,відкривши інфографіку мені відразу захотілося переглянути проект.Інформація цікава, лаконічна та досить доступна,переглянувши інфографіку можна робити висновки.Сподобалось ще те,що постійно подавалися приклади до кожної інформації.

    ВідповістиВидалити
  31. Хочу висловити подяку, щодо зроблених робот. Усі проекти є повчальними та цікавими, у кожному відео були приклади. Мені було дуже важко виявити найкращій,але відео "Метафора в рекламі",на мою думку, було най більш вдалим. Я вважаю,що воно досить оригінальне , з нього я зробила декілька висновків.
    РЗГб 1.17

    ВідповістиВидалити
  32. Хочу висловити подяку, щодо зроблених робот. Усі проекти є повчальними та цікавими, у кожному відео були приклади. Мені було дуже важко виявити найкращій,але відео "Метафора в рекламі",на мою думку, було най більш вдалим. Я вважаю,що воно досить оригінальне , з нього я зробила декілька висновків.
    РЗГб 1.17

    ВідповістиВидалити
  33. Сінькевич Анастасія
    РЗГб-1-17
    Особмсто мене найбільше вразила презентація під назвою "Тенденції розвитку та специфічні риси рекламного мовлення". Адже, по-перше, було досить цікаво розглянути цю тему зі сторони реклами. По-друге, я досить багато чого дізналася, що дійсно ж корисним.

    ВідповістиВидалити
  34. Щербанова Єлизавета
    РЗГб-2-17
    (2 підгрупа)

    Вау! Переглянувши матеріал, я зрозуміла, що всі роботи надзвичайно круті та цікаві. Але я хочу виділити роботу яку підготувала студентка групи РЗГ-2-16 Бєлоглазова Поліна: «Типологія лексичних помилок у рекламних текстах»
    Ця робота здалася мені найцікавішою. Приваблює те, що робота зроблена зрозуміло, а головне - інформативно.

    ВідповістиВидалити
  35. Чернікова Єлизавета
    РЗГ(б)-2-17
    (2 підгрупа)

    Переглянувши усі проекти,було важко визначити найкращу,адже усі виконані на відповідному рівні. Але для себе я виокремила роботу ,що запам’яталась найбільше – презентація студентки Чередніченко Анастасії «Метафора в рекламі». Перш за все мені сподобалось саме чіткість та лаконічність викладення інформації. Також у її праці була не тільки «суха» теорія але й влучні ,як на мене,приклади.

    ВідповістиВидалити
  36. Чернікова Єлизавета та Заярна Анастасія
    РЗГ(б)-2-17

    По-перше,ми б хотіли висловити слова подяки усім хто приймав участь у цьому проекті,адже роботи дійсно цікаві,інформативні та високого рівня. На нашу думку,однією з найкращих робіт виявилася презентація студентки Ткаченко Катерини «Лексика сучасної реклами». Змістовні та прості приклади допомогли нам краще розібратися у цій темі ,а завдяки візуальним елементам інформація для засвоєння стала ще легшою.

    ВідповістиВидалити
  37. Перш за все хочеться подякувати всім дівчаткам за продуктивну роботу ! Кожен проект є досить інформативним та наповненим візуальними прикладами, які покращують сприйняття. Хочу відзначити роботи «Лексика сучасної реклами» Ткаченко Катерини та «Типологія лексичних помилок у рекламних текстах» Бєлоглазової Поліни - професійно виконані, актуальні проекти.

    Юрчак Поліна , РЗГ(б)-2-17 (2-га підгрупа)

    ВідповістиВидалити
  38. Шелест Анна, РЗГ(б) - 2 - 17
    Досить інформативно та лаконічно висвітлили тему про типологію лексичних помилок у рекламі. Оскільки я переконана, що краще навчатися на чужих помилках, аніж на власних (тим паче якщо це стосується професійної сфери), то саме ця інфографіка виявилася для мене найкориснішою. Дуже класно, що всі проекти насичені не просто сухою інформацією, а живими реальними прикладами. Окрема подяка за візуальні прийоми розміщення інформації, шрифти, піктограми. Інформацію зручно читати, все гармонійно та естетично)

    ВідповістиВидалити
  39. Всі проекти є дуже цікавими. Але найбільше мені сподобався проект Дячук Валерії на тему: «Лексика сучасної української реклами. Жаргонізми в телерекламі». Хотілося б відмітити користь проекту, адже він є дуже актуальним на сьогоднішній час. Також мені дуже сподобалася подача матеріалу: все точно і по ділу, без зайвого. Найкращим як на мене було те, що кожне своє судження вона підтверджує відеороликом, а також надає конкретні приклади з поясненням кожного. Було дуже приємно сприймати цей матеріал, бо картинка має гарне поєднання кольорів.
    Дякую Валеріі за її роботу - за корисний і цікавий проект.
    Сеніна Вікторія РГЗб-2-17 (п/г-2)

    ВідповістиВидалити
  40. Усі роботи дуже цікаві та інформативні. Окремо хочеться відмітити, що всі приклади, які підібрали студентки у своїх роботах, відомі кожному, а це дозволяє краще зрозуміти матеріал. Звичайно важко обрати найкращу роботу, але я б хотіла виділити інфографіку Чередніченко Анастасії на тему «Метафора в рекламі». У нашій професії візуалізація та лаконічність- це головне, і саме це присутнє у проекті. Наявність епіграфу, вдалі відеоролики, лаконічні висновки. Інформація сприймається весело та легко. Проект дійсно заслуговує на окрему увагу!
    Петренко Юля РЗГб-2-17 (1 п/г)

    ВідповістиВидалити
  41. Хочу висловити щиру вдячність студентам, які долучилися до проекту. Усі без винятку роботи цікаві, змістовні, яскраві. Навіть не скажеш, що їх автори - студенти другого курсу, настільки професійно все виконано. Найбільше враження на мене справила робота «Метафора в рекламі», автором якої є Чередніченко Анастасія. Її доробок не просто інформативний, усі відомості вдало структуровано, згруповано, оформлено. Текст короткий, влучний, яскравий. Видно, що студентка вклала в роботу багато зусиль і частинку душі. Особливо сподобалось, що Анастасія підійшла до завдання з тонким гумором, дібрала дуже позитивні відеоролики, які чудово проілюстрували розкриття теми. Для оформлення інфографіки студентка використала приємну кольрову гаму, усі складові якої гармонійно поєднувались, доповнюючи один одного. Робота Чередніченко Анастасії надихає на створення подібних проектів.
    Караульна Анастасія РЗГ(б)-2-17(підгр. 2)

    ВідповістиВидалити
  42. Мироненко Валерія РЗгб-2-17
    З усіх переглянутих проектів,найбільше мені сподобалась робота "Лексика сучасної реклами" автор: Бєлоглазова Поліна. На мою думку, робота дуже інформативна,легко сприймається, цікаво офорилена,вдало наведені приклади.

    ВідповістиВидалити
  43. РЗГ(б)-2-17 (2 підгрупа)

    Усі студенти гідно впоралися із поставленим перед ними завданням. Хоч вибір був нелегким та тривалим,все ж таки вирішив зупинитися на роботі №6 "Метафора в рекламних текстах". Чітка ,лаконічна квінтесенція зображень і тексту ,м'який контраст шрифтів - повноцінний зміст і нічого зайвого.

    ВідповістиВидалити
  44. Захоплююче! Я мав можливість переглянути всі з наведених робіт. Мій вердикт - просто чудово! Я давно з таким захопленням не вивчав лексику сучасної української мови. Вважаю, що кожен проект гідний уваги. Особливо хочеться відзначити проект "Метафора в рекламі" Чередніченко Анастасії. На мій погляд, дійсно цікава, весела, проста для сприйняття робота. Передивляючись ії, я встиг і посміятися, і подивитися цікавий матеріал, і винести для себе певні знання. Дякую за таку можливість!
    Кравчик Арсен, РЗГ(б)-2-17-4.0д. (1 п/г)

    ВідповістиВидалити
  45. Дуже вразила робота Анастасії Ружанської про жаргонізми. Як на мене, дуже актуальна тема в рекламі, особливо, якщо цільовою аудиторією компанії є підлітки. Особливо сподобались приклади рекламних текстів - вдало підібрані.
    Вікторія Чубич, РЗГ(Б)-2-17

    ВідповістиВидалити
  46. Всі роботи дуже цікаві,але найбільше мене вразила робота Ткаченко Катерини "Лексика сучасної реклами".
    По-перше,мені сподобалося,що робота зроблена в інфографіці.
    По-друге,вся інформація оформлена дуже лаконічноі зрозуміло.
    Використанні цитати з реклами,дали змогу краще зрозуміти помилки авторів сучасної реклами
    Дуже дякую за можливість перегляду цих чудових і креативних робіт!
    РЗГ-2-17

    ВідповістиВидалити
  47. Доброго дня, як я можу переглянути дані статті, адже чомусь не відкриваються мені?(((

    ВідповістиВидалити