Студенти ІІ курсу спеціальності "Журналістика" підготували відеопроект про реалізацію морфологічних норм української мови.
Як правильно:
Рожевий чи рожеве какаду? До Парижу чи до Парижа? Душею чи душою?
Автори: Леонід Поліщук, Кароліна Хоменко, студенти Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
Керівник: Тетяна Олександрівна Горохова, викладач кафедри української мови
Студенти дуже вдало висвітлили проблему недотримання граматичних норм у рекламі. Останнім часом медіа дуже розчаровують, а повинні бути взірцем. Мова створює імідж. Ви можете зайти до салону з ідеальним ремонтом і усміхненими майстрами, проте рекламний буклет цього салону, із безграмотним написом, змусить замислитися про якість їхніх послуг.
ВідповістиВидалитиМолоді люди гарно показали нам, українцям, як важливо знати українську мову. Гадаю, жити в Україні і не знати української мови – не інтелігентно. Українська мова – державна мова нашого народу. Не знаючи державної мови, ти не зможеш вступити до вищого навчального закладу, здобути фах і працювати. Саме працівникам мас-медіа потрібно гарно знати орфоепію, правопис, граматику. Погоджусь із Яною, що журналісти повинні бути взірцем. Саме це і продемонстрували Кароліна і Леонід.
ВідповістиВидалитиДякуємо за теплі слова!
ВідповістиВидалитиДякуємо дівчата, нам дуже приємно ))
ВідповістиВидалити