пʼятниця, 6 квітня 2018 р.

І знову про граматичні норми...

Студенти ІІ курсу спеціальності "Журналістика" підготували відеопроект про реалізацію морфологічних норм української мови.

Як правильно: 

Рожевий чи рожеве какаду? До Парижу чи до Парижа? Душею чи душою?



Автори: Леонід Поліщук, Кароліна Хоменко, студенти Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
Керівник: Тетяна Олександрівна Горохова, викладач кафедри української мови

4 коментарі:

  1. Студенти дуже вдало висвітлили проблему недотримання граматичних норм у рекламі. Останнім часом медіа дуже розчаровують, а повинні бути взірцем. Мова створює імідж. Ви можете зайти до салону з ідеальним ремонтом і усміхненими майстрами, проте рекламний буклет цього салону, із безграмотним написом, змусить замислитися про якість їхніх послуг.

    ВідповістиВидалити
  2. Молоді люди гарно показали нам, українцям, як важливо знати українську мову. Гадаю, жити в Україні і не знати української мови – не інтелігентно. Українська мова – державна мова нашого народу. Не знаючи державної мови, ти не зможеш вступити до вищого навчального закладу, здобути фах і працювати. Саме працівникам мас-медіа потрібно гарно знати орфоепію, правопис, граматику. Погоджусь із Яною, що журналісти повинні бути взірцем. Саме це і продемонстрували Кароліна і Леонід.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякуємо дівчата, нам дуже приємно ))

    ВідповістиВидалити

Радимо проглянути

Український правопис - нова редакція (завдання)

Популярні публікації